Tjaoowww

Hej! tänkte slänga in ett inlägg nu då för att vi ska åka i kväll jue ! <3 Kommer sakna alla här i Mariestad <3 älskar er ... :) <3 Men ändå kul att komma te norrland och träffa syster ska nog ta med dator och skriva mitt föredrag på tåget ska nog bli bra de =) <3 Nu idag har jag vaknat gått upp tagit på mig kläder ätit frulle hos nattis och thore :) Sen drog vi te sjukhuset  och gjorde en grej sen tog vi bussen in till stan ;) vi gick först till lindex sen kappal(stavning) vero moda lilla ting ströget euro sko , back to demin(stavning) , bokhandel sist team sportia =) ochså klart station =) Sen gick vi på skövde bussen och gick av vid prebende sen gick vi till nattis och thore och packa hennes väska =) sen gick vi hem och lämna cider på altenen , sen leksbergs grillen för att köpa oss en go korv !!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 Jag har nyss kollat på en film den var faktist bra =) nu sitter jag här och bloggar tänkte packa de sista sen ska jag och nattis NOG göra mat =)  Älskar er som läser och KOMMENTERAR ! KOMMENTERA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0