Text som jag skrev..<3

Varför kalla ryttare för mes!?Vi ryttare har kontroll över ett halvton djur under oss.Vi har ingen nödknapp i olyckor om man vinner en hästs förtroände har man en vän för livet som inte snackar skit om en eller andar skit grejjor.Jag har valt mitt intresse och är stolt över de. Tänkpå de nästa gång du kallar en ryttare för mes.Att den har ramlat av att den inte kan rida för man bara ramlar av.Men tänk kan du bättre själv.?Men va ego då! Ni fotbollsspelare som lipar för att ramlat efter bollfanet.Va tror ni inte de gör ont för oss när vi ramlar av 10000000000000000000000000000-gånger.Men vi ryttare är starka vi sätter oss upp på hästarna om och om igen.Man MÅSTE ha självförtroände om man är ryttare.Om man ska in på sin första tävling tänker varje ryttare typ :kommer jag klara de här nudå?!Så tänkte jag på min första tävling.Men min andra runda så tänkte jag Ne de här klarar jag jag har gjort de här förrut.Hoppas ni gillar de...:D Kopiera EJ!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Just nu har jag en tävling på bloggen man kan vinna den nya hårmascaran i rosa färg!? Det ända du behöver göra är att kommentera att du är med och motivera varför just du ska vinna! Enkelt och tar bara några sekunder. Till dig själv? Till bästa kompisen? Till mamma? Till kusinen? Till syslingen?

DIREKT LÄNK till inlägget:

http://ssarass.blogg.se/2012/february/tavling-2.html#comment

//Sara

2012-02-21 @ 19:36:50
URL: http://ssarass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0