Hej helgen orka inte blogg så mycke.. :)<3

Hejsan!<3

Fredag=I fredags va jag lite med moa i lekparker med småttingar dom körde "tjuv och polis" hahha längesen! sen försvann en då blev en annan asrädd trodde att en pedofil hade tagit han men han hade cyklat hem!

Lördag=Illördags så tog jag en "vilodag" jag kolla på melodifestivalen danny va bäst helt klart. Sen vid 4 så åkte vi te stallet och red och möcka och sånt höll på där jag red barbacka på daisy jag nuddade föttera i marken. Och vi tog med kuben ner där väntate michelle på att sätta sig upp och rida på han.. :) söt hon e:) <3

söndag= Vi skulle te stallet med men de va ngt som hände så eva kunde inte själv rida.Men vi gick tipspromenad och fika och basta, Sen åkte vi te maggan och dennis  och åt där de blev god mat.kycklingklubba och potatis aktiktbollar... Sen åkte vi hem och missa hela 13 minuter av ponnyakuten:( <33

Ikväll ska jag rida på ridskolan och imorgon kan de med kanske bli!=) <3

Kommentarer
Postat av: emmalarsson1

va bra du har skrivit bella titta gjärna in i min blogg tack

2012-02-29 @ 15:56:42
Postat av: Bella

Njaaa ska försöka få många tittare =) så jag kan byta till en anna blogg grej =) <333333333333

2012-02-29 @ 16:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0